R8 ROMANIA
Forum dedicat posesorilor de Dacia 1100 - R8 - R10 .....
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
R8 ROMANIA | Reguli | Inregistrare | Login
POZE R8 ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Dimitriu livia Profile
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 26 - 55 ani |
|
B20EZU
SEF TARLA
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 676
|
|
Carburator de 1300, cel de nova, dacia papuc, olcit, golf marca solex monocamera, opel kadett(e singurul cu soc automat) pana in 1600 cm cubi, audi 80.Parerea mea: ca e de munca cu flansele adaptoare plus ca puterea nu va fi cine stie ce....doar 3-5 cai in plus.....iar consumul e astronomic.Eu am avut pus pe dacia 1100 carburator dublu corp care culmea era weber si l-am dat jos.......consuma dublu decat unul de 1300 si mare diferenta intre cele 2 nu era.Cel de 1300 era solex cei drept. Daca tot sunteti impatimiti si vreti sa obtineti rezultate faceti proba cu un carb de 1300, unul de lada 2107 sau 2105 si unul de oltcit......si vedeti diferentele...Eu am mers si cu un oltcit trx cu 5 rapoarte pot spune ca rupea carbul ala dar n-am facut consumul...Succes.Mai merge si cel de renault 5......care are si functia de turbo.......dar dup-aia sa nu va luati zborul...
P.S.:: Citind pe internet......cei care au avut dublu corp pe dacie l-au schimbat cu monocorp iar cei care au dublu corp au de lada 2107 OZON cel cu camera vacumatica care are si performante si consum redus...
_______________________________________ NU E TREN PRECUM METROUL,PLACERE CA LIBIDOUL SI MASINA CA RENO-UL!
|
|
pus acum 16 ani |
|