R8 ROMANIA
Forum dedicat posesorilor de Dacia 1100 - R8 - R10 .....
Lista Forumurilor Pe Tematici
R8 ROMANIA | Reguli | Inregistrare | Login

POZE R8 ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angel_jo pe Simpatie
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 72 ani
R8 ROMANIA / Imbunatatiri/inventii/reparatii/mecanica Dacia 1100 / Aerisire si umplere instalatie racire/climatizare  
Autor
Mesaj Pagini: 1
B20EZU
SEF TARLA

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 676
Dupa cum se stie schimbarea antigelului se face oarecum simplu insa:se desface surubul de golire al radiatorului situat in dreapta jos(se desface cu o cheie de 14 insa atentie cand il stangeti sa nu fie strans prea rau ca nu se va mai desface),api mai e un surub cu filet conic sub galeria de evacuare care se desface cu o cheie de 11(atentie cand strangeti ca are filetul pe con).Desfaceti aerisitorul din fata din compartimentul portbagajului ,surub situat pe partea soferului in partea de sus pe acel radiator micut si va incepe sa curga.Cand s-a oprit nu mai e pic de apa nici in radiator si nici in blocul motor.Apoi strangeti cele 2 suruburi de golire la loc , scoateti furtunasul din vasul de expansiune si puneti o palnie in el, ridicatil peste nivelul motorului si turnati antigel putin cate putin(aerisitorul din fata sa fie tot timpul deschis .Cand a inceput sa curga antigel prin fata inchideti aerisitorul.Mai e un aerisitor pe socul automat de la carburator,il desfaceti si pe el si la fel cand iese apa sau antigelul inchideti.Apoi restul din palnie se pune in vasul de expansiune...
O metoda de aerisire eficienta si simpla, fara a desface capacul radiatorului situat sub dopul de cauciuc situat pe compartimentul despartitor de tabla pe care este montat radiatorul..


_______________________________________
NU E TREN PRECUM METROUL,PLACERE CA LIBIDOUL SI MASINA CA RENO-UL!

pus acum 17 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la