R8 ROMANIA
Forum dedicat posesorilor de Dacia 1100 - R8 - R10 .....
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
R8 ROMANIA | Reguli | Inregistrare | Login
POZE R8 ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Popa Bianca
| Femeie 25 ani Valcea cauta Barbat 25 - 63 ani |
|
B20EZU
SEF TARLA
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 676
|
|
Pentru cei care vor sa faca o treaba pentru vreo 300.000 km fara probleme;GARANTAT!....SA URMEZE PASII: -demontare motor 1100; -inlocuire piese(set motor;rectificare arbore cotit rep. I-II-III...dupa caz;inlocuire lant distributie; inlocuire patina lant distributie(patina poate fi si mecanica daca nu se mai gaseste modelul hidraulic,adica merge cea de 1300);rectificare scaune supape admisie/compresie;rectificare chiulasa;inlocuire garnituri(chiulasa,simering placa presiune,simering distributie, garnituri baie ulei,inclusiv cea a dopului de la baia de ulei);inlocuire placa de presiune(daca e uzata)-----uzura placii se evalueaza in functie de cat de adanci sunt santurile lasate de rulmentul de presiune;inlocuire rulment de presiune;disc de ambreiaj si ptr cei mai isteti se poate intoarce cercul cu dinti pe care se ''arunca bendixul'',bendixul fiind acea parte care faciliteaza invartirea motorului si este piesa componenta a electromotorului.In timp bendixul toceste aceasta coroana de dinti si e bine s-o intoarceti cam la 150.000 km. -apoi cumparati 1l ulei pentru lubrifiere mopete sau motoscutere, il turnati in rezervor,porniti motorul si lasati-l sa mearga cam 1 ora continuu fara accelerari; -va scate fum mai tot timpul(nu va panicati este de la uleiul pus in rezervor); -de regula dupa rodarea pe banc a motorului,scrie in carte sa puneti cam 50-80 gr ulei in capul fiecarui piston inainte de a o pornii(adica scoateti bujia si turnati acolo, ptr ca acolo e capul pistonului),total eronat-----nu numai ca nu porneste dar se va rde si frecarea e inca mare, insa folosind ulei ptr ungere special ptr cilindrii prelungim viata motorului cu peste 50.000 km; -atentie :1 l ulei mopete la 40 l benzina cu plumb----folosit doar o data. -cand veti baga benzina simpla dupa terminarea celor 40l atunci se va simti si o crestere a puterii motorului si va deveni mai ''ascultator''; -ca ulei de rodaj recamand 20W50 BP,Castrol,ELF----va veti intreba de ce un ulei asa de gros--ptr ca datorita frecarilor mari se va incinge si nu va lubrifia cum trebuie motorul, adica va scadea presiunea de ungere destul de mult; -rodajul cu uleiul de rodaj se va face cam 250 km, mers foarte lejer,fara bruscari, supra turatii si cu max 80 km in treapta 4. Dupa 250km:schimbati ulei, filtru,puneti o cutie de aditiv 2+2 fara teflon si mergeti ca si pana atunci.
_______________________________________ NU E TREN PRECUM METROUL,PLACERE CA LIBIDOUL SI MASINA CA RENO-UL!
|
|
pus acum 17 ani |
|