R8 ROMANIA
Forum dedicat posesorilor de Dacia 1100 - R8 - R10 .....
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
R8 ROMANIA | Reguli | Inregistrare | Login
POZE R8 ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: OnutzaGirl Profile
| Femeie 24 ani Galati cauta Barbat 24 - 51 ani |
|
B20EZU
SEF TARLA
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 676
|
|
Problema des intalnita la Dacia 1100 , insa remediabila.Sunt 5 factori care trebuie luati in calcul:tipul pompei de apa, starea instalatiei de incalzire/climatizare, radiatorul de incalzire,prezenta termostatului si etanseitatea instalatiei de incalzire. Cel mai des intalnita defectiune la instalatia de climatizare, motiv ptr care nu face cald este calcarul depus intre celulele radiatorului fata si gatuirea trecerilor de pe dedesubtul masinii de la calcarul depus cu trecerea timpului.Din cauza faptului ca este calcar pe peretii furtunelor, radiator circuitul de incalzire se face foarte greu in sensul ca apa nu mai trece prin radiator cum trebuie.De aceea este recomandata apa distilata ptr instalatia de incalzire si antigel.Antigelul are propietati de lubrifiere(de aceea este putin uleios) a instalatiei de incalzire si de intretinere a acesteia curata, protejeaza presetupa pompei de apa. Tipul pompei de apa este foarte important:este bine sa aveti pompa de apa cu turbina din alama, nu cele cu turbina(cea care se invarte ptr a face circuitul de racire) din fonta.Este indicat sa nu aveti scurgeri de lichid intrucat atunci instalatia de incalzire nu va functiona datorita aerului care intra in ea.Termostatul sa fie la locul lui ptr a face incalzirea mai rapida a motorului.Celulele radiatorului fata trebuies curatate si desfundate dupa caz.Desfundarea instalatiei de incalzire se face prin inlocuirea trecerilor de sub masina(cele care imbina furtunele care ajung in fata),cele de la motor,curatirea furtunelor de eventuale depuneri iar la final dupa ce ati refacut toate racordurile puneti apa distilata in motor in care dizolvati 2-3 pastile de calgon,porniti motorul si lasati-l sa mearga 15 min.Apoi opriti, clatiti instalatia de incalzire cu apa normala si turnati apoi amestec antigel cu apa distilata la -35 grade temp. de inghet.Daca toate acestea sunt indeplinite n-o sa aveti probleme cu incalzirea pe timp de iarna.
Atentie!!-Golirea instalatiei de racire/incalzire nu se face doar din surubul(cheie 14) care se gaseste in dreapta jos a radiatorului ci si din surubul conic infiletat in blocul motor,surub care se gaseste(cheie 11) sub galeria de evacuare.Prin desfacerea NUMAI a surubului de la radiator golirea instalatiei nu e completa ptr ca mai e apa in blocul motor..de aceea se desface si acel surub.
_______________________________________ NU E TREN PRECUM METROUL,PLACERE CA LIBIDOUL SI MASINA CA RENO-UL!
|
|
pus acum 17 ani |
|